Amazon a devenit cel mai valoros brand al lumii! A depasit Apple si Google. La ce suma enorma a fost evaluat
A depasit chiar si Apple si Google, potrivit raportului Brand Finance Global 500 2018.
De la un magazin online de carti, Amazon a devenit in ultimii ani atat un furnizor de infrastructura cloud, cat si un producator de electronice. Cel mai mare impuls al companiei a fost achizitionarea lantului Whole Foods, pentru 13,7 miliarde de dolari, aceasta tranzactie plansand brandul si in comertul fizic.
Economiile emergente din tari precum Brazilia, Rusia, India sau China furnizeeza tot mai multe branduri in Global 500, insa niciun brand din Europa Centrala si de Est nu a intrat in acest clasament, in ciuda ratelor de crestere economica record.
”Exista sperante ca in curand branduri din ECE vor accede in clasamentul Global 500. Clasamentele sectoriale care vor urma in acest an vor releva deja o ambitie crescanda a brandurilor din regiune, pe masura ce acestea se extind dincolo de tara de origine si isi consolideaza profilul si valoarea de brand”, a marturisit Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance Romania.